2013 augusztus 5-10 között újra bibliatanulmányozó táborra kerül sor Kisszurdokon (Lugozstól kb. 40 km-re Déva irányában), a Precept Ministries misszió központjában. A táborra fiataloktól kezdve minden korosztályt szivesen várunk. A táborozás ára: 250 RON, teljes ellátással (szállás, étkezés). Dániel könyve kerül tanulmányozásra.

2009. április 25., szombat

A szövetség

nagyon szeretem ezt a tanulmányt. amióta végigvettem, más szemmel nézem az Istennel kötött szövetségemet.
hogy miről is lehet tanulni?
- először is egy áttekintés van a szövetségről
- azután a szövetségkötéssel együttjáró különböző szokásokat nézzük meg közelebbről, valamit azok jelentőségét
- meglátjuk azt, hogy a szövetség nemcsak előnyökkel, de köteleségekkel is jár
- szövetség Ábrahámmal, ószövetség és az új - mi a kapcsolat közöttük?
ezek és egyéb kérdések kerülnek áttanulmányozásra ebben a könyvben.

1 megjegyzés:

Betti írta...

:)
Hátha lesz alkalmam nekem is átvenni magyarul, mert félig átvettem valamikor románul. Szerintem is rendkívül jó ez a tanulmány. S a múltkori magyar hét is jó volt.